Mi volas fariĝi bezonata homo.

Do mi nomigis min mem ke Bezonsta.
La plej malnova artikolo estas ĉi tiu.
---
Kaj vidu ĉi tiu.Tie estas mia ipernity paĝo.

08 May, 2009

Ĉi tiu semajnfino al KARAOKEO

Ekde sekva sabato ĝis sekva dimanĉo ,mi renkontos al geamikoj.
Mi babilas kun ili je ĉiu nokto per SKAJPO.
Ili loĝas en provinca loko.
Kaj hodiaŭ ili iros al TOKIO ,por renkonti al ili(ni) ,je sekva sabato ,de HOKAIDO ,NAGOJA
,KAGAŬA....
Do ili alvenos al TOKIO je hodiaŭ kaj tranoktos en amika aŭ amikina domo ,kiu estas en TOKIO.
En mia domo ,unu amikino tranoktos hodiaŭ.
Ni drinkos~~~~~~~~~.

Kaj....laŭ la amikina antaŭdecio ... ni tranokte kantos en KARAOKEO ,ja dum ses horoj ĝis mateno...
KARAOKEO...http://eo.wikipedia.org/wiki/Karaokeo
Mi ne povas kanti bone... kompreneble antaŭ popolo....
Mi estas splena nun....

No comments:

ARKIVO

無料カウンター
にほんブログ村 外国語ブログへ
Locations of visitors to this page